P.P.H KAMPA Pacut Andrzej realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach działania 3.4 Rozwój i konkurencyjności Małopolskich MŚP, Podziałanie 3.4.4 Dotacje MŚP pn. „Wdrożenie na rynek innowacyjnego obuwia damskiego z wkładkami profilaktycznymi i komfortowymi masującymi stopy, na bazie przeprowadzonych badań B+R”.
Przedmiot projektu: projekt obejmuje wdrożenie w firmie „KAMPA” Andrzej Pacut, wyników przeprowadzonych badań B+R, a co za tym idzie, zakup urządzeń niezbędnych, do uruchomienia produkcji zaprojektowanego obuwia takich jak: stół do rozkroju – ploter wraz z oprogramowaniem wspierającym, maszyny do szycia (jednoigłowa, dwuigłowa oraz zygzak), aktywizator kleju, maszyna szyjąca do spodów, wklejarka międzypodszewkowa, prasa podeszew dwustanowiskowa do zgrzewania elementów buta oraz formowarka pięt.
Cel projektu: wiodącym celem projektu jest wdrożenie w firmie „KAMPA” Pacut Andrzej rozwiązań projektowo-konstrukcyjno-technologicznych, linii produktów ELASTIC SOFT w technologii REPLACEABLE INSOLE powstałej w wyniku prac badawczych opracowanych w ramach realizacji fazy badawczo-rozwojowej projektu, z poddziałania RPO WM: 1.2.3 Bony na innowację, co też jest kontynuacją wyżej wymienionego projektu. Są to działania w zakresie wdrażania wzornictwa przemysłowego.
Planowane efekty: w wyniku realizacji projektu zostaną osiągnięte następujące rezultaty: wdrożenie opracowanych rozwiązań konstrukcyjno-technologicznych REPLACEABLE INSOLE, nowej linii produktów obuwia damskiego ELASTIC SOFT oraz wdrożenie zaprojektowanych i opracowanych rozwiązań technologiczno – konstrukcyjnych dwóch rodzajów wkładek – wkładki masującej i profilaktycznej.
Wartość całkowita projektu: 720 285,54 zł
Wartość wydatków kwalifikowalnych: 585 598,00 zł
Wkład Funduszy Europejskich: 322 078,90 zł
GO TO BRAND
Tytuł projektu:
Promocja marki produktowej KAMPA na rynkach zagranicznych poprzez udział w branżowym
programie MODA POLSKA.
Cel projektu:
Celem projektu jest rozwój eksportu firmy przez promocję marki produktowej KAMPA na rynkach
zagranicznych, której promocja przyczyni się również do promocji Marki Polskiej Gospodarki.
W wyniku realizacji projektu firma zyska dostęp do większej liczby klientów, zdobędzie nowe
doświadczenie i nawiąże współpracę z zagranicznymi kontrahentami. Projekt wpłynie na rozwoju
eksportu produktów KAMPA i przyczyni się do wzmocnienia pozycji konkurencyjnej firmy. Ogół
działań w projekcie przyczyni się do wzrostu przychodów firmy z eksportu czego rezultatem będzie
także wzrost polskiego eksportu i wzrost rozpoznawalności polskich produktów na rynkach
zagranicznych.
Wydatki kwalifikowane w projekcie: 562 800.00 PLN
Dofinansowanie Funduszy Europejskich: 422 100.00 PLN
Projekt współfinansowany ze środków Funduszy Europejskich, Program Operacyjny Inteligentny
Rozwój, Oś Priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, Działanie 3.3 Wsparcie
promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, Poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP
w promocji marek produktowych – Go to Brand.